Vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Robin Jong - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Robin Jong - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: rodejo20

Blijf op de hoogte en volg Robin

11 Maart 2012 | Nederland, Nijmegen

Nog maar 4 dagen en het is zo ver! Dan vertrekken Sam en ik richting de Verenigde Staten. Het land met oneindige mogelijkheden en vrijheid. Waar je op je 16e mag auto rijden, op je 18e een wapen mag bezitten en pas op je 21ste alcohol mag drinken of mag gokken. Het land met (tot voorkort) het hoogste BNP, maar ook de hoogste staatsschuld te wereld. Waar de meeste modellen onder de 50 kg wegen, maar toch 40% van de bevolking te zwaar is. Samengevat... een raar, maar intressant land.

De eerste week zullen wij gaan onderzoeken of de lichten van New York echt zo inspirerend zijn als Alicia Keys beweerd. Na een week New York te hebben bezocht zullen we doorgaan richting Washington DC. Hier gaan wij natuurlijk opzoek naar het verloren symbool van de vrijmetselaars, aan de hand van een handleiding geschreven door de bekende auteur Dan Brown. Zodra wij het verloren symbool gevonden hebben vliegen wij door naar de west kust, en wel naar het (hopelijk) zonnige Los Angeles. Hier gaan we het vaak verfilmde Hollywood bekijken en natuurlijk de stad zelf.
Na enkele dagen zullen we LA verlaten om een 2 weekse reis te ondernamen richting Flagstaff, al reizen we wel via meerdere natuurparken.

In Flagstaff aangekomen zullen we 3 maanden lang werken in de prachtige en o zo zonnige natuurparken in het Arizoneese landschap. Wanneer wij de 3 maanden erop hebben zitten, zullen wij onze reis richting Nederland beginnen, maar niet zonder eerst een week te hebben rondgereisd en een aantal dagen Las Vegas te hebben bezocht.

Hoewel de meeste van jullie natuurlijk allemaal heel verdrietig zijn dat ik jullie zo lang alleen in het regenachtige, koude en kleine Nederland moet achterlaten, heb ik toch goed nieuws voor jullie. Ik ga in ieder geval wel een leuke tijd tegemoet!

• 11 Maart 2012 - 19:42

Jorien:

Hey Robin, leuk om je zo te kunnen volgen!

geniet ervan!

• 11 Maart 2012 - 20:23

Jose De Jong:

Beste Robin,
    Een mooie tijd toegewenst.

• 11 Maart 2012 - 22:03

:Paul:

Is maar goed dat we geen dagboek aan jou hebben gegeven, want dat heb je blijkbaar dus helemaal niet nodig!!!

• 12 Maart 2012 - 13:52

Lars:

Zullen we er een gewoonte van maken om iedere keer alle grammaticale fouten op te sporen?

• 12 Maart 2012 - 13:53

Lars:

JK, we accepteren je zoals je bent xD

• 12 Maart 2012 - 15:18

Robin:

@Lars, feel free to do it.... ik heb zelfs een beter idee! Volgende keer zet ik er gewoon expres een aantal fouten in, wie die als eerst opspoort wint :D

• 12 Maart 2012 - 15:48

Lars:

Ik kijk er al naar uit :) ik wens je alvast heel veel geluk in Amerika, weet zeker dat je het leuk gaat hebben :D

• 17 Maart 2012 - 15:15

Peter En Marischka:

Hai Robin,

How are you doing?
    Heel, heel veel plezier gewenst daar in the U.S.!
    We vinden het heel leuk je belevenissen via dit blog te kunnen volgen.

Liefs van De van de Vennetjes uit Zeist